نفروپاتی IgA با کراتینین 5.1 بیمار باید چه کار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی IgA با کراتینین 5.1 بیمار باید چه کار

سلام، دکتر، من یک بیمار نفروپاتی IgA هستم و آزمون اخیر نشان می دهد که سطح کراتینین من است تا 5.1. علاوه بر این، برخی از حباب در ادرار من وجود دارد. میشه به من کمک کنید ؟
با توجه به خود را اعلام کرد، کراتینین در حال حاضر بیش محدوده طبیعی است. و همچنین نشت پروتئین آشکار از طریق ادرار وجود دارد. در درمان این بیماری، ما نیاز به تعمیر آسیب کلیه برای جلوگیری از نشت پروتئین است. پس از آن، درمان می تواند به تصویب رسید به تدریج کاهش کراتینین و بهبود عملکرد کلیه
چگونه برای درمان نفروپاتی IgA؟
نفروپاتی IgA یک بیماری در کلیه برجسته توسط رسوب کمپلکس ایمنی است. در درمان این بیماری، تمیز کردن این کمپلکسهای ایمنی در گردش در خون و اهانت آمیز این پیچیده ایمنی سپرده در کلیه ها کلید. مدت زمان طولانی با استفاده از steriod یا مشابه، مثل پزشکی می تواند به سختی درمان نفروپاتی IgA.
درمان اصل در اینجا در تمیز کردن فاکتورهای التهابی در خون به منظور افزایش خود تعمیر آسیب کلیوی تمرکز می کنند. به عبارت دیگر، فاکتورهای التهابی در خون و ضایعه آسیب در کلیه با یکدیگر تداخل می کنند. به عنوان مثال، عوامل التهابی با کلیه گردش و تمرکز در کلیه ها، به نوبه خود، ضایعات کلیوی را تحریک سیستم ایمنی بدن برای تولید فاکتورهای التهابی است. برای درمان کلیه، این دور باطل باید شکسته شود.
در اینجا توصیه من به شما میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و سلول های بنیادی، این دو درمان با هم کار می توانید این دور باطل شکست به طور موثر، در نتیجه کمک به بیمار به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه.
اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای دریافت نفروپاتی IgA تحت کنترل، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: